Blue Flower

Na het verkrijgen van een KNSA licentie wordt men aspirant lid van onze vereniging voor de duur van 6 maanden.  Het pasje wordt meestal over een paar weken ontvangen van de KNSA, en is dan op te halen bij de vereniging.

1. Men mag schieten (voor de eerste 5 x onder begeleiding ) met klein kaliber wapens van onze vereniging niet zijnde semiautomatische geweren.
  2. Tijdens de instructie men wordt bekend gemaakt met de veiligheid regels die gelden op onze vereniging en hoe men een goed schutter wordt.
  3. Na 5 x begeleid schieten op een dinsdag avond vraag vraagt men zijn/haar begeleider om te noteren op het instructie verslag of hij/zij meent dat er solo geschoten mag worden.
  4. Als de instructeur vindt  dat er solo mag geschoten worden zonder verdere instructie komt men op de gewone openingstijden en rekent af bij de bar voor de munitie, schietkaarten en dranken bij de bar.

Kosten : De 5 beurten zou normaal ca 12 euro per beurt per persoon kosten als lid bij een gewone schietavond zijnde 7,50 voor een doos munitie , 1,50 voor de schietkaarten en twee drankjes van ca 1,50 zijnde  1 voor en 1 na de schietbeurt.  Omdat er geen bar bediening is op dinsdagen om kosten te kunnen betalen wij verzoeken je om de kosten van de 5 beurten ( 60,- ) vooraf te betalen door overmaking op onze rekening.

De vereniging heeft eigen wapens die u als lid mag gebruiken om u verder te bekwamen in onze mooie sport.

Leden hebben ook taken bij de vereniging. Hierover leest u in : Taken van de leden