Blue Flower

Hoe kunt u zich aanmelden voor een introductie avond?

In het kader van de sportpromotie is het wettelijk toegestaan om maximaal 3 maal kennis te maken met schietsport. Als u geïnteresseerd ben kunt dan kunt u zich aan melden bij onze secretaris (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) welke u na overleg op dinsdag avond zal indelen.
U krijgt op de avond een instructeur toegewezen, U krijgt dan in ongeveer 1 a' 2 uur uitleg over de schietsport. Onder het genot van een drankje zullen wij het e.e.a. over onze vereniging vertellen, leggen wij de basis beginselen van schietsport uit en gaan wij in op enkele basale veiligheidsregels. Daarna zullen wij e.e.a. in de praktijk gaan beoefenen om u het schieten te laten ervaren. U kunt schieten met pistool, revolver, grendel karabijn of geweer. U kunt alleen schieten met kaliber .22. Het schieten met andere kalibers is voor onervaren schutters bij wet niet toegestaan. Als u minderjarig ben (16-18jr) dan mag u alleen met luchtwapens schieten bij introductie.
Wij streven er naar om u op een ontspannen manier te kunnen laten ervaren of schietsport ook iets voor u is.Aangezin dat intoductielessen op een aparte avond is gegeven wij vragen u om een vrijwillige bijdrage van €25,00 per keer dat u een introductie les volgt om oze kosten te dekken. De kosten brengen wij in mindering van een eventueel lidmaatschap bij lidmaatschap binnen 12 maanden

20:10:31 CEST Monday, 29 April 2024